DIT is het onderscheidend vermogen van seksbioscoop GeWoon in Roosendaal

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: DIT is het onderscheidend vermogen van seksbioscoop GeWoon

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » vr 06 jun 2025, 21:19

DIT is het onderscheidend vermogen van seksbioscoop GeWoon in Roosendaal.
Brugstraat 81 te Roosendaal.
(op 75 meter van station Roosendaal)
Telefoon : 0165 566 499
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl

Mijn visie op het GeWoon DOEN is, dat er vanuit maximaal respect voor het welbevinden van de ander de allermooiste en meeste gewenste sekscontacten ontstaan.

DAT en alleen DAT, maakt HET - GeWoon DOEN - zo bijzonder en dat maakt HET verschil met iedere andere gelegenheid.

Wij rekenen erop dat iedere bezoeker hier maximaal aan meewerkt, zodat onze unieke en gouden reputatie nog jaren in stand blijft.

Wij gunnen iedereen absolute Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid en daar zetten we ons tot de laatste dag dat we open zijn maximaal voor in ..... ;)

"Als je maar lang genoeg GeWoon blijft, word je vanzelf bijzonder"

Mijn vraag aan iedere lezer is :

Als niemand zich meer strategisch positioneert, zou dat de Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid - waar we eigenlijk allemaal naar op zoek zijn, als we het GeWoon DOEN werkelijk begrijpen - doen vergroten, of heb ik geen idee waar ik het over heb?

Wil je reageren, of heb je vragen?

Afbeelding >>> KLIK hier <<< en kom heel handig in het juiste topic terecht.

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal
- namens het Team -

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling - EN AIRCO - in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle filosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

DIT is het onderscheidend vermogen van seksbioscoop GeWoon in Roosendaal

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 01 jun 2025, 10:57

DIT is het onderscheidend vermogen van seksbioscoop GeWoon in Roosendaal.
Brugstraat 81 te Roosendaal.
(op 75 meter van station Roosendaal)
Telefoon : 0165 566 499

Ik neem het weer eens fel voor Vrouwen op, het zou leuk zijn als Vrouwen nu ook eens hun waardering uitspreken.
Ik geef mijn strijd en inzet sowieso niet en nooit op, maar wat bijval zou wel eens aardig zijn, zeker omdat het de hoogste tijd wordt dat Vrouwen wat mondiger en slimmer worden en al helemaal in de Swingerswereld.

Ik neem het weer eens fel op voor Mannen, die het GeWoon DOEN snappen en wat bijval in deze zou wel prettig zijn, tenslotte maken we het GeWoon DOEN samen.

GeWoon in Roosendaal is natuurlijk een vreemde eend in de bijt, met wellicht als belangrijkste reden dat het welbevinden van onze bezoekers verrrrr boven het verkrijgen van omzet staat.
Vaak hoor je domme mensen vertellen, dat je in Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal niet moet zijn, daar zijn zoveel regeltjes!
Wij moeten daar altijd een beetje om lachen, want wie zich de helft van zijn / haar / hun opvoeding nog weet te herinneren, herkent geen enkele regel.

Onze unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie komt voor mensen die er voor het eerst mee in contact komen wellicht zelfs wat vreemd over.

Afbeelding "Je komt toch naar een seksbioscoop om seks te scoren!!"

Binnen de muren van GeWoon in Roosendaal is het tegendeel waar en zodra je dat een beetje doorkrijgt, ervaar je meer gewenste sekscontacten dan waar dan ook.

Het GeWoon in Roosendaal Team zet zich enorm in om het welbevinden van iedere bezoeker te garanderen, maar meer nog om het welbevinden van Vrouwen te garanderen.
Dat doen we heel eenvoudig door aan te geven dat - iedere verwachting een geplande teleurstelling is - en door maar te blijven inzetten op Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid.

Dat woord zocht ik .... : VRIJHEID

Waarom mag Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal steeds meer mensen verwelkomen?
Waarom zijn dat vrijwel altijd aardige mensen?

Dat is heel simpel, normale mensen zijn dat gejaag en gedoe, dat in vrijwel iedere seksgerelateerde gelegenheid aan de orde van de dag is, méér dan zat!

Men is letterlijk en figuurlijk op zoek naar VRIJHEID!

En laat dat nou op een hele bijzondere manier voor het "oprapen liggen" in Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal.....

Wist je dat ik vanaf 17 februari 2009 dagelijks en dus 7 dagen per week bezig ben met het ontwikkelen van het GeWoon DOEN, zonder ook maar aan vakantie gedacht te hebben.
Dit zeg ik niet om schouderklopjes te ontvangen, of om te laten zien hoe "goed" ik ben, (het idee alleen al) maar dit zeg ik om aan te geven hoezeer het onderwerp VRIJHEID mij aan het hart gaat.

De laatste weken zie ik een verontrustende ontwikkeling ontstaan en wie mij een beetje kent, weet dat ik dan meteen ingrijp, want niemand is groter dan het GeWoon DOEN.
Als dat betekent dat ik hele populaire GeWoon in Roosendaal Vrienden de deur moet wijzen, dan is dat wat het is, alles om het GeWoon DOEN te beschermen.

Wat ik ervaar als een verontrustende ontwikkeling is, dat mannen bewust strategisch gaan liggen, of strategische posities innemen, om zichzelf eens goed in de schijnwerpers te zetten.
De bovenstaande zin gaat bij mij tegen - ieder gevoel en vorm van GeWoon DOEN - in.
Ten eerste, beste strategisch onderlegde Vrienden, hoe denk je dat de Vrouwen het ervaren, als ze achteraf lezen, dat ze contact hebben gehad met mensen die er van te voren over nagedacht hebben hoe ze - voor zichzelf - de kansen op dat contact zo groot mogelijk maken?
- het contact min of meer op slinkse wijze af te dwingen -
Heeft dat iets te maken met Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid?

Daarnaast beste Vrienden,
Hoe komt het toch dat steeds dezelfde mensen toevallig zo vlak naast Stellen, Of Vrouwen gepositioneerd zijn en net zo lang naast een Stel, of Vrouw blijven liggen, totdat het contact daar is?
Kunnen we dan nog spreken over Vrijheid, als in, is het dan nog wel een vrije keuze op welke Man, het Stel, of de Vrouw hun oog laat vallen?
Heeft dat dan nog iets te maken met Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid?

Ik zie Mannen met trots roepen, dat ze het wel weer even geregeld hebben.
Ik zie dat er geen ontsnappen aan was voor de Stellen en de Vrouwen, ook al hebben de Stellen en de Vrouwen dat zelf - nog niet - helemaal door.
Ik zie dat Mannen zelfs gaan denken, dat het te maken heeft met hun kwaliteiten, maar helaas heeft het daar niets mee te maken, het is puur je verkapte opdringerigheid (wel slim verpakt door te roepen dat je voor Vrijheid bent) dat je weer in een scorende positie heeft gebracht.
Ik zie bijna een soort Tag Team match, (een worstelvorm, waarbij je je partner mag aantikken om het over te nemen) waarbij mannen zich tegenover elkaar trachten "waar" te maken?
Ik zie Mannen veel te blij geworden zijn met zichzelf en ondanks dat ik regelmatig aangeef dat men eens terug moet denken aan de eerste 5 bezoeken, (toen gedroeg men zich voorbeeldig) gaat er geen belletje rinkelen en dus moet de botte bijl weer liefdevol gehanteerd worden.
Ik neem daarbij het risico dat mensen erg boos op mij worden, maar dat zit nou eenmaal aan mijn rol binnen het - GeWoon DOEN - vastgeplakt.
Tegen de mannen die de schoen passen zou ik willen zeggen, je bent - echt niet - alleen op de wereld -

Mijn visie op het GeWoon DOEN is, dat er vanuit maximaal respect voor het welbevinden van de ander de allermooiste en meeste gewenste sekscontacten ontstaan.

DAT en alleen DAT, maakt HET - GeWoon DOEN - zo bijzonder en dat maakt HET verschil met iedere andere gelegenheid.

Wij rekenen erop dat iedere bezoeker hier maximaal aan meewerkt, zodat onze unieke en gouden reputatie nog jaren in stand blijft.

Wij gunnen iedereen absolute Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid en daar zetten we ons tot de laatste dag dat we open zijn maximaal voor in ..... ;)

"Als je maar lang genoeg GeWoon blijft, word je vanzelf bijzonder"

Mijn vraag aan iedere lezer is :

Als niemand zich meer strategisch positioneert, zou dat de Geestelijke & Lichamelijke Vrijheid - waar we eigenlijk allemaal naar op zoek zijn, als we het GeWoon DOEN werkelijk begrijpen - doen vergroten, of heb ik geen idee waar ik het over heb?

Wil je reageren, of heb je vragen?

Afbeelding >>> KLIK hier <<< en kom heel handig in het juiste topic terecht.

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal
- namens het Team -

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling - EN AIRCO - in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle filosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)