Je kwetsbaarheid tonen in GeWoon in Roosendaal. MOOI NIET!!

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Je kwetsbaarheid tonen in GeWoon in Roosendaal. MOOI NIET!!

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 14 jun 2025, 08:21

Gisteren - in SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal LIVE - bleek dat toch stiekem best veel mensen meelezen in ons aller Fluister-Tuin.

Fijn, dat ook die kant van het GeWoon DOEN bezien wordt.
Ik begrijp best dat het lastig is om te reageren in ons aller Fluister-Tuin, want laten ZIEN dat je kwetsbaar bent, zijn we niet gewend.
Je kwetsbaarheid tonen is heel eng en gevaarlijk in de ogen van de meeste mensen.
Men zou wel eens misbruik van je kunnen maken :lol:
- wie zijn / haar kennis vergroot leert al snel dat niemand ooit misbruik van je - kan - maken -

Ik toon mijn kwetsbaarheid al jaren en ben daarnaast ook nog eens werkzaam in de sex-industrie.
En?
Wie doet me wat?

Het tonen van je kwetsbaarheid is naar mijn idee zelfs een voorwaarde om - überhaupt- tot authenticiteit te kunnen komen.
Of ben jij van mening dat toneel spelen, je ware gevoelens verstoppen en - uit pure angst - net doen of jij niet kwetsbaar bent naast authenticiteit kan bestaan?

Nee, natuurlijk niet.
Iemand die volledig zichzelf is, is dat onder alle omstandigheden en is als vanzelf geestelijk verlicht.

Misschien is het je vanaf nu wel gegeven om in ons aller Fluister-Tuin jezelf te durven zijn, als je ook van deze unieke GeWoon in Roosendaal Service "gebruik" wil maken?
Reageer gerust er kan je niets gebeuren ... , al helemaal niet, omdat jij ook nog eens gebruik maakt van een nickname.

Maak GeWoon nog een Nickname aan die je puur en alleen gebruikt voor ons aller Fluister-Tuin, dan kan je - eindelijk - vrijuit praten en dat zal een hele opluchting zijn.

Ontdek - in ons aller Fluister-Tuin - een diepere laag van het GeWoon doen.

Namasté Afbeelding

Mark

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle filosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)