De chat is NU OPEN, klik hier om LIVE met je mede bezoekers te chatten!

GOEDE "VOORNEMENS" - IN GeWoon in Roosendaal STYLE -

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: GOEDE "VOORNEMENS" - IN GeWoon in Roosendaal STYLE -

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » do 01 jan 2026, 09:59

Dit is een 2026 topic vol - met jouw - levensvreugde, levensenergie en positieve energie

Er zijn al een aantal reacties van GeWoon in Roosendaal Vrienden die enige vorm van levensvreugde ervaren.

- Lees ze allemaal -

Ik hoop dat jij ook nog leeft?

Deel wat je wil delen.
Het kan en mag van alles zijn en misschien kunnen we elkaar zelfs wel helpen, steunen en motiveren om onze doelen / wensen / plannen te behalen, zodat we in 2026 - wel - de beste versie van onszelf ❤️ zijn.

>>> KLIK HIER <<< en deel, wat je delen wil ....

Mark
(eigenaar Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal)

2026?Klaar om te ontdekken en GeWoon te DOEN?

Kondig op tijd aan Denk WIJ Laat verwachtingen los

Ruimte Geven = Ruimte Ontvangen

En ja,wie hier echt durft te ZIJN,merkt: alles kan, niets moet,daardoor ontstaat het GeWoon DOEN als vanzelf
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

GOEDE "VOORNEMENS" - IN GeWoon in Roosendaal STYLE -

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » vr 26 dec 2025, 11:02

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal

- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Ook in 2026 is het GeWoon DOEN anders dan al het andere ....

Dit is nou zo'n topic, waarmee wij een verschil maken.

In 2026 SAMEN op weg naar de beste versie van onszelf.

Ik ken jou al heel lang.
Jij kent mij al heel lang.

(Zelfs als we elkaar nog nooit hebben gezien, maar daar zal ik NU verder niet op ingaan)

Dit is een 2026 topic vol levensvreugde, levensenergie en positieve energie

Al jaren roep je dat je dit, dat, of iets, anders WIL gaan DOEN.

Zo vaak neem je jezelf voor om dit, dat, of iets, anders te - gaan - DOEN.

Je deed het nog nooit, je hield het niet vol, of je had te weinig innerlijke kracht en/of doorzettingsvermogen.

Nog 5 dagen, dan kom er weer zo'n prachtig vertrekpunt aan.

Een nieuw vers en fris jaar, waar nog geen fout inzit, is natuurlijk een buitenkansje om iets met jezelf af te spreken.

Noem het - goede voornemens -
Noem het - beter voor jezelf gaan zorgen -
Noem het - jezelf lief gaan hebben -
Noem het zoals je wil ....

Ik neem mezelf voor om haast te liquideren in 2026.
Op het toneel des levens is het een enorm zwak punt van mij, dat ik teveel wil doen in te weinig tijd en daardoor heb ik te vaak haast en dat leeft niet prettig.
In 2026 ga ik mijn tijd beter indelen en steeds weer kiezen voor fijne dingen, boven de "verplichtingen" die men elkaar oplegt.

Ik neem mijzelf in 2026 voor om mijn lichaam - dat ook ik maar GeWoon te leen heb - meer rust te gunnen.
Ik ben onderweg naar het zijn van een oudere man en daarin wil ik met plezier en liefde in verblijven.
Meer lichamelijke rust en nog meer en energiek onderzoek doen naar het leven en levenskennis, want het straks mogen zijn van een vitale oude - wijze - man is natuurlijk te gek.
Mooie verhalen vertellen aan de jeugdigheid, Mensen helpen waar mogelijk, door kennis te delen.
In 2026 wil zoveel en zo vaak mogelijk in liefde en blijvende innerlijke rust verblijven en daar ga ik - ook dit nieuwe verse en tot nu toe foutloze jaar - weer heel bewust mee aan de slag op het toneel des levens.

Jij reageert al jaren hetzelfde op het "goede voornemens" Topic.
Het is niets voor jou.
Jij wil niet op 1 Januari beginnen, want dat werkt toch niet.
Jij gaat hier toch niet delen, wat er in jouw leven speelt?
Jij gelooft niet in goede voornemens.
Het is allemaal negatief gedoe, op niets af ... :blaat: :blaat: :blaat: :blaat:

Weet je wat, reageer jij dit jaar maar niet!

Feit is wel, dat ik je al heel lang ken en dat je nog steeds aan het lijden en aan het strijden bent en nog geen millimeter veranderd bent.

Misschien is het een idee, of eens over je eigen kwetsbaarheid heen te stappen ...?
(net zoals ik dat zojuist deed, want ik ben enorm kwetsbaar als Mens - maar ook zeker als eigenaar van een Seksgerelateerd bedrijf - en juist vanuit mijn kwetsbaarheid kan - niemand - mij iets aandoen) ;)

Het bewust willen verstoppen van je kwetsbaarheid / de angst om je kwetsbaarheid te tonen - sommige slaan daar enorm in door door zelfs net te doen of ze onkwetsbaar, of geweldig zijn - is niets anders dan wat onvolwassen gesputter in het rijk der fantasie,.

DOE GEWOON ....

Wij omarmen je allemaal ❤️

Oorzaak en gevolg: Jouw huidige acties (oorzaak) bepalen je toekomstige ervaringen (gevolg).

Conditionering: Als je vast blijft zitten in oude patronen en gewoontes (Sankhara's), zul je dezelfde resultaten blijven oogsten.

Verandering:
Om een ander resultaat te krijgen, moet je je intentie (Cetana) en je handelingen veranderen in het huidige moment.

Zullen we dit topic eens een paar maanden in leven houden in 2026?

GeWoon als een persoonlijk (geheugen) steuntje voor iedere GeWoon in Roosendaal Vriend die het nieuwe verse jaar, waar nog geen fout inzit, wil betreden met andere intenties!

Nog 5 dagen, dan kom er weer zo'n prachtig vertrekpunt aan.

Een nieuw vers en fris jaar, waar nog geen fout inzit, is natuurlijk een buitenkansje om iets met jezelf af te spreken.

Juist door hier te delen op welke manier jij het verse en frisse jaar wil benaderen, zou je jezelf eens het duwtje kunnen geven, om het - dit keer - wel vol te houden.

Dit is een 2026 topic vol - met jouw - levensvreugde, levensenergie en positieve energie

Deel wat je wil delen.
Het kan en mag van alles zijn en misschien kunnen we elkaar zelfs wel helpen, steunen en motiveren om onze doelen / wensen / plannen te behalen, zodat we in 2026 - wel - de beste versie van onszelf ❤️ zijn.

>>> KLIK HIER <<< en deel, wat je delen wil ....

Mark
(eigenaar Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal)

2026?Klaar om te ontdekken en GeWoon te DOEN?

Kondig op tijd aan Denk WIJ Laat verwachtingen los

Ruimte Geven = Ruimte Ontvangen

En ja,wie hier echt durft te ZIJN,merkt: alles kan, niets moet,daardoor ontstaat het GeWoon DOEN als vanzelf
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)