SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NLTELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected] "JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN" Zaterdagavond 2 Mei 2026 - 20.30 uur -
● Hierbij wil ik iedere lezer een geheimpje vertellen.
Ik kan soms letterlijk euforisch naar mijn eigen bedrijf kijken - puur en alleen om wat we er
samen met jullie allemaal van gemaakt hebben - en vandaag was weer zo'n dag.
We bedanken alle Stellen, alle Mannen en alle TraVestie Dames hartelijk voor zoveel positieve energie.
Echt iedere bezoeker snapte het GeWoon DOEN vandaag en daar ben ik anno 2026 echt van onder de indruk.Lees de krant, kijk Tv, luister naar de radio… overal staat er van alles in brand, ontploft er van alles en zijn mensen steeds vaker
het slachtoffer van elkaar.
Binnen de muren van GeWoon in Roosendaal heeft de tijd stil gestaan.
Wij leven echt en
heel bewust nog in een soort 1980 modus.
Mooie gesprekken, een super fijne sfeer in de 4 Playrooms, géén enkele klacht, alles weer keurig achter gelaten en overal Mensen die elkaar iets gunnen in plaats van iets afpakken.
● Bezoekers van letterlijk 20 jaar tot letterlijk 90 jaar waren vandaag aanwezig en vooral die laatste was een lust voor het oog.
En weet je wat misschien nog wel het mooiste was? Niemand oordeelt.
Alle bezoekers geven elkaar maximaal de ruimte en juist daardoor heb je ook nooit last van een ander.
Iedereen ging vandaag met een lach op het gezicht huiswaarts en ook de bijdragepot werd weer gevonden.
Dat klinkt misschien als een detail, maar het zegt vaak alles over de energie van een dag.
Vandaag hebben we op ons aller Johanness-Terras en in ons aller Praatlaan weer prachtige gesprekken gevoerd. Het leuke was dat Nieuwe Mensen vroegen naar onze unieke
én liefdevolle bedrijfsfilosofie en tsja… dan kom je als vanzelf in ons aller Fluister-Tuin uit, waar de juiste energie voelbaar is.
Zelfs voor iemand die niets weet van de leer van de grote Meester, DE Boeddha.
● Het was fijn om elkaar vandaag zo te vinden, elkaar zo te waarderen en elkaar oprecht het beste te gunnen.Wat is het GeWoon DOEN toch een mooi iets geworden en dat dankzij de inzet van zoveel lieve, aardige en open minded Mensen.
Ik heb vandaag ook nog iets schokkends ervaren. Twee Dames vertelde mij los van elkaar nare verhalen over andere gelegenheden.
Kleinere locaties, maar ook de grotere seksfabrieken.
Beide Dames wilde hun verhaal kwijt en vertelde lastig gevallen te zijn en één Dame vertelde zelfs wel door twintig verschillende Mannen ongevraagd aangeraakt te zijn, omdat men er vanuit gaat, dat je overal voor in bent.
Vreselijk!! Mijn hart huilt als ik dat soort verhalen hoor.
Ook deze Mensen vonden ons aller GeWoon in Roosendaal op eenzame hoogte staan en zeker nu iets meer duidelijk is geworden over waarom wij doen wat wij doen en waarom wij zo strikt vasthouden aan onze unieke en liefdevolle bedrijfsfilosofie, weten wij zeker dat wij vandaag weer nieuwe Vrienden hebben gemaakt. ❤️
● Het is inmiddels alweer ruim 2 uur geleden dat de laatste bezoeker vertrok, maar het euforische gevoel heb ik nog steeds.
"Als je maar lang genoeg GeWoon blijft, word je vanzelf bijzonder" is in 2026 meer dan ooit een feit geworden.Tot snel allemaal.
Dat kan sneller dan je misschien voor mogelijk had gehouden, want morgen vieren we weer de
HAPPY ❤️ SUNDAY en
Maandag vieren we opnieuw een (H)eerlijke Naaktdag.
Ben je er ook weer bij?
Kondig dan je bezoek even aan op ons aller Forum, want als je geeft ontvang je meer dan je ooit zal kunnen nemen

Mark
(eigenaar GeWoon in Roosendaal)