De chat is NU OPEN, klik hier om LIVE met je mede bezoekers te chatten!

2026 - de verbeterde versie van ons aller Fluister-Tuin

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: 2026 - de verbeterde versie van ons aller Fluister-Tuin

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » vr 09 jan 2026, 08:17

Ik ben Mark, de eigenaar van SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal.
Aangenaam ...

"Mijn" kindje is ons aller - virtuele - Fluister-Tuin. :lol:

Dat is een gedeelte op ons aller Forum dat jagers op seks keihard vermijden, omdat ze denken dat er niets te halen valt.

Wat is dat nou precies de GeWoon in Roosendaal - virtuele - Fluister-Tuin?

Hier deel ik stukjes over het leven zoals het zich aandient, met een boeddhistische en non-duale blik. GeWoon herkenbare momenten uit het dagelijks leven, openhartig verteld, met een vleugje humor en een zachte nuchterheid.
Soms zal het je laten glimlachen, soms je laten fronsen, maar altijd op een frisse en open manier die je nieuwsgierigheid prikkelt en je een andere blik op het alledaagse geeft.
Herkenbaar, openhartig, soms grappig, soms verrassend… en altijd net even anders dan je verwacht.
Durf je er eens te kijken?

Sinds 2015 schrijf ik op ons aller Forum stukken over het leven en de drijfveer is niets anders dan de liefde voor de medemens.
In die jaren zijn er inmiddels ruim 800 stukken ontstaan.
Niet als bewijs van gelijk of kennis, maar als sporen van een weg die ik zelf ga — studerend, schrijvend, reflecterend, veranderend, steeds opnieuw kijkend.

Eind 2025 ben ik daarin een andere toon gaan zoeken.
Ik merkte dat mijn woorden soms konden schuren of irriteren, omdat ik mensen direct aansprak op wat anders zou kunnen.
Ook zouden de stukken wat te lang zijn en dat is natuurlijk not done in een maatschappij waarin iedereen haast heeft. :oops:
Met hulp van gesprekken met kenners en zelfreflectie heb ik geleerd om diezelfde thema’s - korter - zachter en vooral uitnodigender te verwoorden.
Niet minder eerlijk, wel meer open en vooral uitnodigender.

Vanuit die beweging is - de verbeterde - 2026 versie van ons aller Fluister-Tuin geboren - waarin de toon liever is, maar het gesprek juist meer ruimte krijgt.

Want uiteindelijk schrijf ik niet om gelijk te krijgen, maar om ontmoeting mogelijk te maken.
Om samen te kijken.
En om, als het even kan, iets aan te raken waardoor iemand dichter bij de beste versie van zichzelf komt.

Op ons aller Forum deel ik, los van het seksuele gedeelte, stukken die vanuit die benadering zijn geschreven.
Vanaf nu doe ik dat op vaste momenten:

Iedere woensdag en iedere zondag plaats ik een nieuw stuk in ons aller Fluister-Tuin.

Het zijn geen lessen en geen antwoorden. Het zijn overpeinzingen.
Uitnodigingen om even stil te staan bij de ingrediënten van het leven, waaronder lijden, angst, strijd en ons aller vijand het Ego – en misschien te ontdekken dat het soms lichter kan, wanneer we durven kijken.

Ons aller Forum is een ouderwets medium, ja. Maar juist daarom zo mooi.
Geen algoritme, geen haast, GeWoon mensen die echt reageren.
Daar schrijf ik dus ook voor: voor mensen, met echte levens.

Iedereen is welkom om te lezen, te reageren, iets te delen of GeWoon mee te nemen wat raakt.
Alles mag er zijn, precies zoals het is.

Ik hoop dat mijn stukjes zo af en toe iets mogen openen.
Al is het maar een kleine ruimte van rust.

Iedere Woensdag en Zondag met liefde ❤️

>>> KLIK hier <<< en ontdek de verbeterde - 2026 - versie van ons aller Fluister-Tuin.

Namasté ❤️

Mark

2026?Klaar om te ontdekken en GeWoon te DOEN?

Kondig op tijd aan Denk WIJ Laat verwachtingen los

Ruimte Geven = Ruimte Ontvangen

En ja,wie hier echt durft te ZIJN,merkt: alles kan, niets moet,daardoor ontstaat het GeWoon DOEN als vanzelf
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

2026 - de verbeterde versie van ons aller Fluister-Tuin

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » do 08 jan 2026, 09:36

Afbeelding

2026?Klaar om te ontdekken en GeWoon te DOEN?

Kondig op tijd aan Denk WIJ Laat verwachtingen los

Ruimte Geven = Ruimte Ontvangen

En ja,wie hier echt durft te ZIJN,merkt: alles kan, niets moet,daardoor ontstaat het GeWoon DOEN als vanzelf
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)