Eigenaar SeksBioscoop kletst uit zijn nek. Nutteloos topic!

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: Eigenaar SeksBioscoop kletst uit zijn nek. Nutteloos topic!

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 22 sep 2026, 11:50

SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NL

TELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected]

"JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"

De meeste mensen slaan dit soort stukjes tekst resoluut over.

Ik garandeer je, dat het - echt meer dan - de moeite waard is om het stukje wel even te lezen.

Het zou zomaar zo kunnen zijn dat zelfs - een bezoek aan ons aller SeksBioscoop daar nog interessanter én liefdevoller door wordt? -

Welkom ❤️ in mijn hoofd, intiemer wordt het niet

Geloof niet wat je leest, maar onderzoek of het klopt.

Ik heb inmiddels nogal wat zelfonderzoeken achter de rug en dat klinkt misschien alsof ik mezelf de hele dag met een vergrootglas zit te bestuderen, maar zo werkt het helemaal niet. Het begint meestal met iets doodnormaals waarvan ik ineens denk: wacht eens even... klopt dit eigenlijk wel?

Zelfonderzoek is NIET proberen te bewijzen dat ik gelijk heb, maar juist proberen mijn eigen gelijk onderuit te halen!!
Alles wat ik denk en denk te weten, mag wat mij betreft op de schop. Want als ik alleen maar op zoek ga naar bevestiging van wat ik al dacht, leer ik natuurlijk helemaal niets én zeker nooit iets nieuws!! Dan ben ik GeWoon lekker met mezelf aan het meelullen en dat kan ik zonder zelfonderzoek ook uitstekend.

Ik heb er inmiddels talloze onderzoeken op zitten en vandaag heb ik iets onderzocht waarvan ik dacht dat ik toch wel ongeveer wist hoe het werkte.

KIJKEN.

Ik begon dus heel braaf met opschrijven wat ik allemaal over kijken dacht te weten.

Ik kijk met mijn ogen. Mijn ogen staan blijkbaar in contact met mijn hersens, die vervolgens vertalen wat ik zie, waarna er van alles kan gebeuren. Ik kan vertellen wat ik zie, het aanwijzen, opschrijven, onthouden, er een mening over vormen en ga zo maar door.

Ik had nog veel meer opgeschreven, maar halverwege dacht ik: ja hoor Mark, lekker bezig. Je schrijft hier precies op wat je al weet.

Daar ga ik dus niets van leren.

Dus draaide ik het om.

Wat weet ik eigenlijk NIET over kijken?

En toen kwam er een heel simpele vraag in mijn hoofd:

Kan ik naar één voorwerp kijken?

Kijk eens naar je televisie.

Ja, doe maar.

Je hoeft er niet voor op te staan en je hoeft ook niets ingewikkelds te doen. GeWoon even kijken.

Wat zie je?

Waarschijnlijk een televisie.

Een rechthoekig ding met een scherm ervoor, misschien op een kast, misschien aan de muur. En als ik jou vraag wat je ziet, is de kans groot dat je antwoordt: “Ik zie mijn televisie.”

Klaar.

Vraag beantwoord.

Dacht ik
.

Ik ging zelf eens wat langer kijken.

Ik keek en keek en keek en keek...

En ineens zag ik iets wat ik blijkbaar mijn hele leven al over het hoofd had gezien.

Ik kan helemaal niet naar alleen die televisie kijken.

Als ik naar mijn televisie kijk, zie ik namelijk ook de muur, de vloer, een schemerlamp, een dressoir, twee afstandsbedieningen, ruimte, schaduwen en nog een heleboel andere dingen.

Ik kan mijn aandacht wel op de televisie richten, maar ik kan de rest van wat er in mijn gezichtsveld aanwezig is niet even uitzetten. :nono:

En daar bleef ik dus een tijdje naar kijken.

Want ik had altijd gedacht dat ik naar één ding kon kijken.

Een televisie.

Een stoel.

Een mens.

Mezelf.

Maar als ik werkelijk kijk, blijkt dat helemaal niet te kunnen.

Er is altijd meer te zien.

Dat vond ik nogal een ontdekking voor iets wat ik al mijn hele leven doe.

En toen begon het helderder en helderder te worden.

Want als ik iets als een zelfstandig ding kan zien, moet ik blijkbaar eerst een grens trekken. Dit is de televisie en dat is de rest. Dit ben ik en dat is de rest. Dit is een stoel en dat is de rest.

Maar wie heeft die grens eigenlijk getrokken?

IK.

Ik heb er een naam aan gegeven en ben vervolgens gaan doen alsof dat ding daardoor ook werkelijk als een zelfstandig ding bestaat.

Een televisie is een televisie.

Een stoel is een stoel.

Mark is Mark.

Lekker overzichtelijk.

Maar als ik opnieuw kijk, zie ik iets anders.

Ik zie nooit alleen de televisie. Ik zie de televisie altijd in relatie tot alles wat er omheen aanwezig is.

En precies daar begon mijn oude idee van afgescheidenheid ( IK en de Rest - Dit én Dat ) toch behoorlijk te kraken.

Want als ik iets alleen als afzonderlijk iets kan aanwijzen door er in mijn hoofd een grens omheen te zetten, hoe afgescheiden is het dan werkelijk?

En toen kwam ik vanzelf bij - mezelf - uit.

Dat was eigenlijk nog veel spannender.

Want ik kan ook niet naar mezelf kijken zonder dat er iets om mij heen is. Ik ben altijd onderdeel van wat er te zien is. Ik sta nooit ergens los van.

Ik sta ook nooit alleen op een foto.

Er is altijd iets om mij heen.

Altijd.

En ineens keek ik dus niet meer alleen naar een televisie.

Ik keek naar mijn oude idee van IK.

En daar heeft dit onderzoek bij mij behoorlijk wat in beweging gezet.

ZO KWAM IK ALS VANZELF IN WIJ DENKEN EN HANDELEN EN DUS IN - LIEFDE - TERECHT :loveys:

Want ik heb een groot gedeelte van mijn leven gedacht dat ik een opzichzelfstaand individu ben. Een soort losstaand iets dat Mark heet, met eigen gedachten, eigen ideeën, eigen keuzes en een eigen verhaal.

Prima model.

Het heeft ook jarenlang prima gewerkt.

Alleen begon ik tijdens dit onderzoek te zien dat mijn oude beeld van dat IK helemaal niet zo vanzelfsprekend is als ik altijd dacht.

Niet omdat iemand mij dat vertelde.

Niet omdat ik ergens las dat het IK niet bestaat.

Maar omdat ik iets heel simpels ben gaan onderzoeken waarvan ik dacht dat ik het al lang begreep:

KIJKEN.

En juist door alles onderuit te halen wat ik dacht en dacht te weten, ontdekte ik iets wat ik niet wist.

Dat is voor mij de lol van zelfonderzoek.

Je gaat op zoek naar bevestiging van wat je al dacht te weten en komt er onderweg achter dat je eigenlijk helemaal niet wist waar je naar keek.

Dat vind ik prachtig.

En ja, voor de mensen die al wat langer met Advaita Vedanta bezig zijn zal hier waarschijnlijk iets herkenbaars in zitten.

Advaita betekent letterlijk niet-twee.

Niet dat alles één groot ding is, want ook “één” maakt er alweer een afgebakend geheel van. Niet-twee dus.

Ik vind dat eigenlijk een heel mooie manier om ernaar te kijken.

Maar ik ben dit onderzoek niet begonnen omdat ik wilde bewijzen dat Advaita gelijk heeft.

Ik ben GeWoon gaan kijken.

En tijdens dat kijken begon mijn oude idee van afgescheidenheid te schuiven.

Daarom schrijf ik dit ook niet :nono: om jou ervan te overtuigen dat mijn conclusie de waarheid is.

Geloof vooral niet wat ik hier schrijf.

Kijk zelf.

Pak je televisie erbij.

Kijk er eens echt naar en probeer vervolgens alleen die televisie te zien.

En als je ineens merkt dat je ook de muur ziet, de lamp, de vloer, de ruimte eromheen en weet ik veel wat nog meer, dan heb je in ieder geval hetzelfde onderzoekje als ik gedaan.

Misschien gebeurt er niets.

Misschien denk je: Mark, ga toch lekker iets nuttigs doen.

Ook prima. :yess:

Maar misschien gebeurt er wel iets anders.

Misschien kijk je ineens anders naar iets waarvan je dacht dat je precies wist hoe het werkte.

En wie weet gebeurt er dan bij jou ook iets met dat oude beeld van IK.

Want dat is uiteindelijk wat dit simpele onderzoek bij mij heeft gedaan.

Ik begon met kijken.

En eindigde met opnieuw kijken naar degene die dacht dat hij aan het kijken was.

Dat is toch een aardig resultaat voor iets simpels als naar een televisie kijken.

Ik kan hier nog uren over doorgaan, maar ik denk dat je nu lang genoeg in mijn hoofd hebt rondgelopen.

Kssssttthhhh...

Wegwezen jij.... :push-up:

Ga maar lekker je eigen hoofd verkennen :lol:

En kijk daar ook eens goed rond.

Wie weet wat je tegenkomt als je iets wat je al je hele leven denkt te weten, eens helemaal opnieuw onderzoekt.

Tot zover een klein cadeautje uit mijn hoofd.

Mijn onderzoek naar “simpel” KIJKEN.

Graag gedaan én bedankt voor het lezen.....

Namasté ❤️

Mark

Call-to-action:
♥ ♥ ♥ KLIK HIER ♥ ♥ ♥ als je zin hebt om hierop te reageren.

SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NL

TELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected]

"JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"

●
WIJ MAKEN GÉÉN RECLAME.

Al jaren niet.

Geen verkooppraatjes.
Maar een rustige en unieke bedrijfsfilosofie.

Daarmee beschermen we jouw welbevinden ❤️

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Eigenaar SeksBioscoop kletst uit zijn nek. Nutteloos topic!

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 22 sep 2026, 11:46

Maak een account op ons aller (SEKS) FORUM

● - ruim 31.000 leden -

Ontdek een plek waar volwassenen elkaar vinden voor spannende en gewenste contacten in een discrete en ontspannen sfeer.

Hete Stellen - Alleengaande Dames - TraVestie Dames - Heren Gay-Bi-Hetero - en Mensen die niet in een hokje willen passen - die allemaal openstaan voor nieuwe ontmoetingen, prikkelende gesprekken en het opbouwen van zéér gewenste SEKS - CONTACTEN.

●Door je te registreren krijg je toegang tot alle profielen, onderwerpen en mogelijkheden om zelf actief in contact te komen met anderen die hetzelfde zoeken. Zo haal je meer uit de community en mis je geen enkele interessante (SEKS) ontmoeting.

Call-to-action:
WELKOM, MAAK HEEL EENVOUDIG EEN NIEUW ACCOUNT AAN
♥ ♥ ♥ KLIK HIER ♥ ♥ ♥

Team ❤️

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

●
WIJ MAKEN GÉÉN RECLAME.

Al jaren niet.

Geen verkooppraatjes.
Maar een rustige en unieke bedrijfsfilosofie.

Daarmee beschermen we jouw welbevinden ❤️

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)