SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NL
TELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected]
"JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"
GECOMBINEERDE ERVARING VAN VRIJDAG 2 OKTOBER EN ZATERDAG 3 OKTOBER.
OP BEIDE DAGEN KREGEN WIJ VAN VERSCHILLENDE MENSEN TE HOREN HOE HET ECHT IN ELKAAR ZIT.
VANAF NU HOPEN WIJ - NOOIT - MEER IETS TE HOREN OVER ANDERE SEKSGERELATEERDE GELEGENHEDEN, WIJ WETEN GENOEG!
BEZOEK JE - HEEL BEWUST - SEKS-BIOSCOOP GEWOON IN ROOSENDAAL - SPREEK DAN NOOIT, MAAR OOK NOOIT MEER OVER ANDERE GELEGENHEDEN.
WIJ DISTANTIËREN ONS MET VEEL PLEZIER VAN DE SWINGERSWERELD!
EEN VROUW IS GEEN VRIJBRIEF
Het waren weer van die dagen waarvan ik aan het einde dacht: hier doen we het dus voor.
Opvallend veel nieuwe stellen kwamen binnen om eens rustig informatie te krijgen over SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal. Sommigen vonden het gesprek al spannend genoeg. Andere gingen een stapje verder door met ons mee te lopen voor een rondleiding.
En juist tijdens die gesprekken gebeurde er iets wat mij opnieuw raakte.
Ik kreeg namelijk wederom letterlijk van vrouwen te horen dat zij in grote seksgerelateerde gelegenheden soms binnen één minuut na binnenkomst worden geclaimd en betast. Niet overdreven. Eén minuut.
Dat overal condooms, handdoeken en zooi rondslingerende, dat uiteindelijk door personeel werd opgeruimd.
En dan wordt er regelmatig tegen onze Teamleden gezegd: “Daar en daar hebben ze het goed voor elkaar”
Nou met alle respect : maar dan ligt jouw lat wel heel erg laag!!
Deel deze onzin maar niet en nooit meer met de SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal Teamleden, zeker niet nu wij alweer op de realiteit zijn gewezen door zoveel verschillende mensen.
In alle Seksgerelateerde gelegenheden - behalve bij SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal - is het de bedoeling dat vrouwen het met zoveel mogelijk mannen doen.
Dat men dat elders zo oplegt, of afspreekt, is niet aan ons, maar hierdoor gaan Mannen én Vrouwen in mijn ogen hele rare dingen denken en doen.
Men gaat namelijk denken dat het normaal is, dat Vrouwen seks hebben met zoveel mogelijk Mannen en dat Mannen mogen pakken wat ze pakken kunnen.
EN DAT IS GÉÉN NORMAAL GEDRAG!
Sterker nog : Dat is abnormaal gedrag!
Gisteren zaten er opnieuw vrouwen tegenover mij die door eerdere ervaringen werkelijk beschadigd zijn geraakt.
Vrouwen die daardoor zelfs zijn gaan denken dat dit er blijkbaar GeWoon bij hoort wanneer je een seksgelegenheid binnenstapt.
Dat vind ik misschien wel het verdrietigste van alles.
Want bij GeWoon hoeft een vrouw helemaal niets te bewijzen.
Ze hoeft met niemand mee.
Ze hoeft met niemand te praten.
Ze hoeft niet seksueel actief te zijn.
Ze hoeft zelfs helemaal niets te doen.
Ze mag eerst GeWoon eens rondkijken, een kop koffie drinken, vragen stellen, luisteren, kennismaken en vooral ontdekken hoe het voelt wanneer haar welbevinden daadwerkelijk op nummer één staat.
En precies daarom is het Team zo ontzettend trots op wat wij hier samen met al die super lieve bezoekers hebben opgebouwd.
Niet omdat wij zeggen dat we uniek zijn.
Maar omdat vrouwen die hier voor het eerst binnenkomen ons dat zélf vertellen.
● EEN SEKSUELE OMGEVING BEZOEKEN, BETEKENT NIET DAT JE JE GRENZEN BIJ DE DEUR MOET ACHTERLATEN.
Dat lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo ingewikkeld.
Toch blijkt uit wat wij gisteren opnieuw hoorden dat het voor sommige vrouwen een openbaring is dat het ook anders kan.
En daarom wil ik iedereen die er gisteren was ontzettend bedanken.
Voor jullie aanwezigheid, voor de fijne sfeer, voor de mooie gesprekken en zeker ook voor al het lekkers dat jullie weer hadden meegenomen voor ons aller koffietafel.
Het blijft bijzonder dat bezoekers niet alleen naar GeWoon komen om iets te halen, maar ook regelmatig iets meenemen om een ander blij mee te maken.
Dat is voor mij precies waar GeWoon DOEN over gaat.
Vandaag - Zondag 4 Oktober - vieren we GeWoon weer onze eigen Happy ❤️ Sunday.
Geen ingewikkeld gedoe.
GeWoon een zondag waarop je welkom bent, jezelf mag zijn, kunt kennismaken, kunt praten, kunt lachen en vooral zelf bepaalt wat jij wel en niet wilt.
GeWoon lekker GeWoon DOEN.
Team ❤️
SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NL
TELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected]
"JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"